استفاده از محصولات برندهای مطرح جهان در فیلم های سینمائی، یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات پنهان است. حتی در بسیاری از موارد، بخش قابل توجهی از هزینه های سنگین تولید فیلم های هالیوود از این طریق تامین می شود.

دردنیای پیشرفته امروز که فناوری با سرعت چشمگیری توسعه می یابد، بازاریابی و
تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار شده اند. در شرایطی که همگی ما با
آگهی های تجاری و تبلیغاتی آشنا هستیم، اما گونه دیگری از تبلیغات نیز وجود
دارد که به نوعی ناخودآگاه افراد را درگیر خود می کند. به این نوع،
“تبلیغات پنهان” و یا “نامحسوس” گفته می شود که در گستره ای وسیع، قابلیت
اجرایی شدن دارند.

در واقع، تبلیغ پنهان به موارد استفاده از انواع محصولات و خدمات در حوزه
هایی که با مخاطبان بسیار سر و کار دارند اطلاق می شود. فیلم های سینمائی،
مجلات، برنامه های تلویزیونی و … از آن جمله بوده و در اکثر مواقع
قراردادهای مالی سنگینی در این زمینه امضا می شود. اگرچه استفاده از
تبلیغات پنهان سابقه ای طولانی دارند، اما طی سال های اخیر، استفاده از
آنها روندی افزایشی را دنبال کرده است. 

استفاده از محصولات برندهای مطرح جهان در فیلم های سینمائی، یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات پنهان است. حتی در بسیاری از موارد، بخش قابل توجهی از هزینه
های سنگین تولید فیلم های هالیوود از این طریق تامین می شود. شرکت های ساعت
سازی مطرح جهان نیز همواره از ارکان اصلی تبلیغات پنهان هالیوود محسوب شده
اند.


جورج کلونی 

فیلم: “Up In The Air”
برند: Omega – De Ville


استیو مک کوئین 

فیلم: “Le Mans”

برند:TAG Heuer – Monaco

ریان گاسلینگ 

فیلم: “Drive”

برند: Patek Phillippe – Calatrav
a

استیو مک کوئین 

فیلم: “Le Mans”
برند: TAG Heuer – Monac
o

ویل اسمیت 

فیلم: “Men In Black 3″

برند: Hamilton – Ventura

شیا لابوف 

فیلم: “Wall Street: Money Never Sleeps”

برند: IWC – Portuguese

جاستین تیمبرلیک 

فیلم: “Bad Teacher”

برند: Jaeger Le Coultre – Master Contr
ol

دنیل کریگ 

فیلم: “Quantum Of Solace”  

برند: Omega – Seamaster Planet Ocean

بروس ویلیس فیلم: “Red”
برند: IWC – Mark XVI Automatic Pilot’s Watch